Tema: Re: Siulau: savaime susylantys sausi daviniai
Autorius: For example: John Smith
Data: 2012-12-28 21:35:33
Ne I tema, bet man keista, kad nueit 12-13 km ledu siaias laikais didvyrio
vardo vertas issukys....

"ROOTS"  wrote in message news:kbhu4n$2em$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai ne prabangiam ar kasdieniam maitinimuisi kaip sakoma skirti, o
isgyvenimui :)

del ejimo per marias, tai ten isvis net bijojau kazka rasyt :) neesu kazkoks
specas ar daug patyres(beveik tosk kaip norintys eit itariu), bet ir taip
suvokiu, kad ne nuo tokiu reikia pradet, beto ir taip atsirado protingu
zmoniu parasyt

"eSSas"  wrote in message news:kbhtpa$22r$1@trimpas.omnitel.net...

2012-12-27 17:49, ROOTS rašė:
> nu bet ir perkantis jas ne namie ruosis manau valgyt :D
> Vo eit per marias cia ruosiasi, gal jiems tiktu ir tikrai jiems skonis
> ne pirmoj vietoj butu.

Tokiu oru per marias zygiuot yra kruciau uz beprotybe.

Bet panasiems (=protingai sumastytiems) zygiams sitie rinkiniai gan
prasmingi - susylantys be ugnies, pakankamai kaloringi. Tiesa, nuo
tarybiniu laiku bent jau grikiu skonis gerokai suprastejes (pervirti)

S.