Tema: Re: Drabužiai pasivaikščiojimams - kur pirkti?
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2012-12-28 01:09:11
Pas mane visada welcome su newsinėm nuolaidom apsipirkti ar siaip patarimo.
Wool 100 proc nerekomenduočiau - blogiau džiūsta, o jei kažkiek pamaišyta
medžiaga - ok, ne taip greitai kvapai limpa kaip prie sintetikos.  Turiu
kaip tik Fjall Raven maikuciu, 85 proc viskoze, 15 proc merino -
rekomenduotina mazmena apie 135 lt, stumdau po 40 lt. Pigiau musmiriu.

As keliauciau su komplektu rubu ejimui ir komplektu paprastesniu rubu
trobelese/viduje/kelionei lektuvu/autobusu.
Jei papulsi i normalią liūtį, gali taku bristi iki pusės vandenį, mates
tokiu foto is NZ :)

Mano standartinis kelionės komplektas:
Apačia - kelnės/šortai, keli sintetiniai trauzai, kelnes nuo lietaus zygiui,
plonos ir patogios kelnes persirengimui nakvynes vietose. Optional  - termo
kelnės nakvynei arba ejimui ( jei salta). Kokios 3-4 poros ivairaus storumo
kojiniu.
Virsus - maikute trumpom rankovem ( keletas), termo rubas ilgom rankovem (
min 1, max 2 - antras miegojimui naudojamas), siltas dzemperis, striuke nuo
lietaus. Optional  - dar vienas plonesnis dzemperis persirengimui trobelese.
Kepure nuo saules, kepure silta. Raincoat neteko naudoti dar, na cia galima
koki plona del visa ko is Maximos paimti.

 T@diz (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.lukla.lt / Antakalnio g. 42, Vilnius
8-620-10880 / tadas@lukla. lt