Tema: Re: Ryanair bagaþas
Autorius: marukas
Data: 2012-12-14 13:29:01
Nesu pats mates, bet is dvieju zmoniu esu girdejes pasakojima, kaip i
lektuvo salona ilipe jaunuoliai ne tik su salmu, bet ir su slidinejimo
batais susilauke gausiu aplodismentu is visu keleiviu :)

"A7"  wrote in message news:kaer05$uk$1@trimpas.omnitel.net...

Man truputi kitoks klausimas - ar galiu praeiti cekina ir boardintis su
snowboarderio salmu ant galvos? Ta prasme neprisikabins ar lieps kisti i
bagaza? Gal kas turi patirties.