Tema: Re: Internetas Paryziuje
Autorius: svyt
Data: 2012-12-08 10:44:51
turi jie vokietijoj, bet nusipirkt sudetinga- reikia registruotis, o tam
reikalingas realus adresas ir minimalios vokieciu kalbos zinios, kai ten
budavau dazniu buvau paemes aldi talk, berods 5 gb uz 15 euru menesiui. arba
1 gb uz 7 eurus telefonui. gal dabar paprasciau, nu galima pirkti rusu
parduotuvej ant sienos prie frankfurto, paskutinis parkingas vaziuojant i
lenkija. ten rusiskai paasikini ko reikia ir su pasu parduoda, maciau rusai
ten masiskai pirkieja.

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)