Tema: Re: Kelionine kuprine
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2012-11-22 11:41:22
Uzsukti galima Antakalnio 42, Vilnius , II aukstas salia Eurovaistines,
10-18 h darbo dienomis. Kartais galima ir savaitgali - bet reikia susitarti
tel 8 610 328 31. As pats busiu siandien nuo pietu ir rytoj - is vienos
keliones i kita, po to iki gruodzio 6 asmeniskai nebusiu, bet Lukloje bus
kas nors.  Binarines/ newsines nuolaidos galioja :)

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.lukla.lt
8-620-10880 / tadas@lukla. lt