Tema: Re: paskutiniai du kvaili klausimai
Autorius: unce
Data: 2012-11-08 16:46:15
Kadangi nežinom, kokia tiksliai kortele naudojasi klausėjas, o kreditke
Lietuvos liaudis vadina kartais bet kokią plastikinę banko kortelę, tai į
klausimą ką reikia turėti omeny, ir parašiau ką dar reikia turėti omeny. Ir
parašiau kad GALI nepavykti, o ne kad nepavyks. Tuo labiau, kaip parašyta
sraipsnelyje, šitas limitavimas nėra aiškiai reglamentuotas, priklauso nuo
Ryanairo įgeidžių.

"Pi."  wrote in message news:k7futr$6rl$1@trimpas.omnitel.net...

pats rasei, kad atsiskaitant kreditine gali uzlockint.. bilietus perkam
tikrai daznai i menesi karta tikrai zmona perka, jei ne seimai tai kazkam
kitam.. ir neikarto nieks neuzblokavo.. o dabar pasirodo, kad tu ne
normaliai-paprasta kreditke atsikaitineji.. tai jei dalini patarima, tai
pasakyk.. kokia kortele moki ir pan. o ne  "jei daug pirksi - gali
nepavykti, Ryanair nemėgsta tokių bajerių. "

peace