Tema: Re: Ryanair - biliete pavarde skiriasi viena raide - ar kas buvotsusidure?
Autorius: Junda
Data: 2012-11-20 01:09:34
"plus international calling rates and network extras"

reik skaityt įdėmiau, labai sėkmingai nučardžina, jei ką. teko skambint,
jungt nepilnametės bilietą su anksčiau nupirktais suaugusių bilietais.
beje, prisiskambinau iš kokio dvidešimto karto, tada pas juos neveikė
sistema, antrąsyk nežinojo, kaip sujungt tuos bilietus, iš trečio sykio
viską labai lėtai padarė.