Tema: Re: travel-size kosmetika ir etc
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2012-10-16 08:57:24
Pas mane Lukloje yra muilo, sampuno, skutimosi putu ir skalbimo lapeliu -
http://www.lukla.lt/aksesuarai/higienos-reikmenys/page/12, sveria nieko,
orientuota i low cost skrydzius: ) Fiziskai paciupineti galima Antakalnio g.
42, Vilnius - 10-18 h, I-V, pasukus man ir kitom dienom / laiku. Asmeniskai
naudojama - nieko prasmatnaus, bet savo funkcijas atlieka.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionems
www.lukla.lt
8-620-10880 / tadas@lukla. lt