Tema: Re: I car hire insurance - ar kas naudojoties ?
Autorius: klaustukas
Data: 2012-08-31 21:02:25
atskirai ir man nepavyko rasti, bet nuomojantis per kokio wizzair puslapi
(nors su jais nesu skrides) ar alendacarrental.com ismeta kaip optional
dalyka dazniausiai ta Mondial.
icarhire tuo ir gerai, kad gali apsidrausti bet kada - nebutinai nuomos
metu - svarbu, jei neklystu, kad butu pries pasiimant masina