Tema: Re: Renku vandens megeju ir nuotykiu ieskotoju komanda
Autorius: bambukas
Data: 2012-08-28 12:51:08
Na jei rimtai- tai ar būtina statyti bravorą, jei nori išgerti alaus?
Prasme kam man pirkti 1/10 dalį laivo, kad nukeliaut jūra iki švedijos?
Puikiausiai galima išsinuomoti su visu kapitonu ir nuvykti į Švediją
:) -tikrai bus pigiau nei pirktis laivą, draustis ir t.t.
O tai jei kam nepatiks mano kojinių kvapas ar tie patys anekdotai, po
savaitės gražinate mano pajų ir nuperkate bilietą atgal ? :)
Toliau- pradinėje tamstos idėjoje (vizijoje, projekte) nematau pagrindinės
idėjos dėl kurios turėtų atsirasti motyvacija dalyvauti projekte- kas tai?
kelionė ? kelionė paprastai turi kažkokį tikslą- aplankyti, įvykdyti misiją,
pakliųti į Gineso rekordų knygą ar pareklamuoti TELE 2 paslaugas :)
Jei tai betikslis kelių metų valkatavimas vandenyje, džiaugiantis gyvenimu
pabėgus nuo to "kalėjomo prie kurio zmones yra priristi... arba patys
prisirise....", rutinos, mokesčių ir politikų, džiaugiantis skaidriu mėlynu
vandeniu, švariu tuščių negyvenamų salų pakrančių smėliu, tai jau panašu į
downshifting-ą, tik kad toks grupinis downshiftingas jau kvepia kažkokia
uždara plaukiojančia minikolonija :)
Buvo mūsų spaudoje aprašytas tokio ilgamečio keliavimo nuosavu laivu
pavyzdys- bet ten berods keliavo ar ne tėvas su dukra... neatmenu.. ir ar ne
keliasdešimt tūkstančių jiems ten metams reikėjo, kad pragyvent.