Tema: Re: darbas Italijos, prancuzijos ar Vokietijos vynuogynuose
Autorius: svyt
Data: 2012-08-24 17:06:29
vynuogynuose nerasi anglakalbiu, palei vokietija, elzase, ltaringijoj rasi
vokiskai kalbanciu. jie is principo nesimoko angliskai kazkodel. vokieciai
beje irgi retas kuris, bet jiem anglu kalba artima tai daznas moka ja.
vieninteliai europoje su kuo angliskai bet kur susisnekesi tai danai,
norvegai ir svedai. Romanai angliskai nekalba net tarptautinese transporto
imonese, arba turi viena kita ir bega ji atsivest jei nori pasisneket, ir
tas anglistas zino tik kelis zodzius. Prancuzijoj, italijoj, ispanijoj
reikia ismokt bent kelis zodzius ju kalba. Nu dar angliskai neblogai sneka
soclagerio salyse iskyrus vengrus.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)

"For Example John Smith" <For_Example John Smith@gmail.com> wrote in message
> Aciu! Atsakymas i desimtuka. Maistas ir apgyvendinimas ir yra svarbiausia,
> jei dar duos dvirati pasvazineti savaitgaliais apylinkems apziuret, tai
> man to ir uzteks. Gal pavyks rasti ka nors kalbancio angliskai ir pas
> prancuzus/italus.
>

> "klaustukas" <klausiu@klausima.lt> wrote in message

>>> apylinkes. Jei gyvenimui ir maistui bei kelionei uzsidirbciau butu