Tema: Re: lagaminai
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-13 15:11:20
Na tai tuo labiau, zodziu tik noriu apsakyti, kad geriau du vidutiniai, nei
vienas labai didelis. Cia jei mastoma keliauti >1 persona ir yra noras
tilpti i viena lagamina.

"Herkus"  wrote in message news:k0abhq$3vl$1@trimpas.omnitel.net...

32kg cia jei pasiseks, beveik visur ribojama iki 20kg.
Carlton siulau paziuret. nebus is pigiausiu, bet akuratnai padaryti.
Mazis mano medziaginis kelis simtus kelioniu jau atlaike, devejimosi ne
zymes.