Tema: Re: Druskininkai ir aplink
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-08-13 14:29:49
Aha, pliusas šitam. Stovi, dirba. Kaina petakas suaugusiam. Įspūdingas pats
pastatas, o viduj taip pat yra ką pamatyt. Vėpsojo ne tik mažasis gamtos
tyrinėtojas, bet ir aš. Yra ir ką paveizėt lauke.
Muzikinis fontanas taip pat dyyyydelis pliusas. Šviesiu paros metu atrodo
gražiai, bet vakare įjungia ir šviesos efektus, kas performansą padaro dar
ispūdingesnį. Nežinau kada prasideda "vakariniai seansai" su šviesomis, bet
mes vakarinį seansą žėjom 21:30 ir 22:00.
Piliakalnius kažkada taip pat esam lankę ir, kadangi fėja su nauju pilvu,
tai nebekankinau - nevežiau :-)
Centre prie užtvankų yra padaryta vieša zona pasivaikščiojimui už eurosojūzo
pinigus. Gražu, šviesu, tvarkinga - liuks. Galima išsinuomot vandens
dviratį, pabimbinėt po balą.
Kažkas gyrė Forto dvarą. Mus taip pat gąsdino, kad teks laukti valandą, bet
šeštadienio vakare ~21 val. susisuko žymiai greičiau. "Mažųjų Lietuvos
bravorų alus" bent man nepatiko. Per lengvas silpnas skystas skonio
atžvilgiu. Sriubas ragavau bent tris - tikrai super. Antrieji patiekalai,
deja, nesužavėjo. Cepekų bulba nevisai išvirus, žemaičių blynai persisunkę
tauku, perkepti.
Tiesa, mūsų padavėjai dedu didelį liuksą, nepaisant to, kad dalį sriubos
sugebėjo išpilt. Buvo kur akis paganyt, buvo... ;-)

"Linelis"  wrote in message news:k02e1e$1mn$1@trimpas.omnitel.net...

gyvas, naujai atstatytas, verta uzsukt ir pliusiuka uzsideti :)