Tema: Re: Tallink i? Helsinkio ir alkoholis
Autorius: svyt
Data: 2012-08-11 18:40:58
 kazi ar galima viska is eiles pagal sarasa, ar nera taip kad jei imi vokes
litra, jau alaus tik puse ar ketvirtis normos bus. juk dar baltarusiska kura
kanistruose vesit, kad nevirsyt 1000.
nz, as kiek keliavau, man 1000 gaudavosi tik atmetus kura ir i pigias salis-
zakopane, kijeva, kaliningrada. nebent 5 viena masina, miegot palapinej ir
valgyt gamintis patiem.
--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)

"eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message
> Nu vieną kitą butelaitį reiks įsimest;)

>>> nesuperka. Konteineris - kaip opcija, bet ?ia jau kiti ekologiniai