Tema: Re: Mokami keliai Norvegijoje
Autorius: SOUU
Data: 2012-08-06 17:36:11
Ten uzsienieciams trumpalaikiai kelioniai yra visitor pass. Uzserigistravau
pries vaziuodamas. Taip sutapo, kad per autopass teko vaziuoti tik Osle,
vienoj vietoj samoningai vengiau mokamo kelio, o visur kitur kur vaziavau
(keltai, tuneliai) buvo budele, mokejau grynais nors berods ir kortelem
galima. I dalnibas virsukalne kortele perbrauke ir nei pin, nei paraso tik
100 kronu ate.
Del vaziavimo per autopass as supratau, kad jie primigtinai praso
registruotis, kad paskui nereiktu jiem knistis spausdinti saskaitas, ieskoti
kur siusti ir laukti pinigu. Kiek zinau atsiuncia saskaitas tiek kiek
kainuoja ir siaip pravaziuoti, taciau gali buti kelios saskaitos ir tau
reiks knistis daryti pavedimus (kiek zinau bent jau ne tarptautinis
pavedimas). Vienintele beda, kad jie isaldo 300kronu pirma karta kirtus
mokejimo punkta. Man uz pravaziavima i Osla sekmadieni kazkodel uzskaite du
kartus (24,30 ir 12,15 NOK), o kortelėje isaslde 148 Lt, laukiu jau daugiau
nei mėnuo kada kiek grąžins.