Tema: Re: Q: palapines
Autorius: route 666
Data: 2012-08-06 11:31:55
Iš išvaizdos jos daugmaž panašaus stiliaus. Aš ką pirmiausiai rinkdamasis
žiūrėčiau, tai vandens pralaidumą bei ar su patvaresniais aliuminio lankais.
Kiek suprantu, šiuo atveju svoris nelabai gros, o aktualiau bus išmatavimai
dėl erdvės ir ką tam prieangy ruošies veikt.  Žiūrėk, kad miegamojoj daly
būtų statūs kampai. Teko susidurt su kažkokiu Campus modeliu kur galvūgaly
jie nukirsti a la užapvalinant, tai tekdavo mažiausio ūgio porelę vis skirt
ir šonuos guldyt:) Ir išvis geriausiai patinka, kai keliaviečio miegamojo
forma aiškaus stačiakampio. Nežinau kokia šiais laikais bendra Campus
kokybė, bet sprendžiant pagal pagal senesnius modelius nepulčiau iš jų
rinktis. Greit užmetus akį į formą, nuodugniau gilinčiaus į Pinguin Campus ,
Hannah Hall, Coleman WATERFALL privalumus bei trūkumus.