Tema: Re: Pastebejimas apie HERTZ masinu nuoma
Autorius: Cliff
Data: 2012-08-02 14:08:21
kur tik imanoma nuomuoju per www.economycarrentals.com
jokiu bedu del francizes ir kitu bajeriu, tik reik atsipausdinti ju politika
tuo atzvilgiu ir kai atsiimi masina (nes jie brokeriai-trapininkai)
suderinti su nuomuotoju, nes bando isdurt ir apmokesdint.Buna kad gauni auto
is kokio europcar ar panasiai :)

"RD"  parašė naujienų news:jvc71l$vpu$1@trimpas.omnitel.net...

jau antram bookinimo zingsnyje matosi
Total Estimate Charge includes