Tema: Re: Cekija
Autorius: marukas
Data: 2012-08-03 07:34:49
Hmm, mums kaip tik sekmadienis ir pirmadienis ispuola... Tai gal sekmadieni
geriau Basteibrücke ir Königstein'a aplankyt. Nors jauciu zmoniu kiekiai bus
panasus ir ten.

"route 666"  wrote in message news:jv957v$b1c$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek pamenu, tai mes sugaišom apie pusdienį. Kadangi šalia Vokietijos siena,
tai nerekomenduočiau ten lyst savaitgalį. Užsirovėm ant tikrai nesveikų
vokiečių turistų kiekių su viso to pasekmėm. Nukėlę apžiūrą pirmadieniui
neprašovėm.

Spėju Basteibrücke bus kažkur gan netoli, tad pačios uolos iš principo bus
vienodos ir skirsis kiti objektai. Aš skirčiau abiem po dieną.