Tema: Re: Kur ieskoti kelionines kuprines Kaune?
Autorius: eSSas
Data: 2012-07-22 20:10:12
2012-07-22 19:56, Velnias rašė:
> AIC tai fufla visiska nusipirkau, ir dar uz brangiai. Suplyso, isiro ir
> visaip kitaip sugedo net ir nedaug naudota. Arba cia tik man nepasiseke,
> arba jau ir ten pradejo ziureti kaip geriau uzdirbti, o ne gera daigta
> parduoti...

AiC pirktos 2 kuprines, abi 40 litru talpos po ~100 Lt. Kazkokios
"M-tramp", sakyciau posunkes - bet savo kaina kelionems i Tamsta Muzika
stiliaus renginius atidirba su kaupu :-)

Paziurejus firminius daiktus Teviskes parduotuvese ir palyginus Ebay
kainas, kyla labai konkrecios mintys. Ne vietiniu pardaveju naudai

S..