Tema: Re: Ukraina vs Bulgarija
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-07-16 12:12:14
Kiek apie buglarija cia pasakojo tai ten nelabai kas gero :) nors man sios
abi salys tokios... jeigu as galvociau kur vaziuoti tai keltu is klaipedos
kur i svedija plaukciau, svedija pati sudaryta is daug salu saleliu, ten
labai faina, teke darbo reikalais buti tenai kaip tik, konkreciai mieste
Karlskrona.