Tema: Re: Patarkit marsrutus Kretoje
Autorius: Povilas
Data: 2012-07-14 17:40:09
Nuo Retimno vaziuojant,link Matala, yra Spili kaimelis -labai labai grazi
vieta.Nedavaziuojant Spili apie 5-7 km yra nusukimas i desine.Ten
fantastinio grozio tarpeklis,o pravaziavus ji, yra nuoroda link Agia
Foteini.Ir jeigu gerai pamenu,ten yra 2 privaziavimo keliai-nereik vaziuoti
link vienuolyno,bet link Palm beach-afigienai grazi vieta.Vaziuojant link
ten yra labai faina kavinuke,o joje parduodaas namu arbo alyvuogiu aliejus -
fantatinio skonio.Bet reikia turet stiprius nervus ir gerus vairavimo
igudzius ,nors....Retimno masinu nuooje man pasake,kad sis kelias yra
tik....adventure:))