Tema: Re: Storesni kelioniai kilimėliai
Autorius: route 666
Data: 2012-07-17 17:01:17
Kai noris daugiau komforto nuosaviem kaulam ir nereik tempt ant kupros bei
vieta labai neriboja, tai tokiam atvejui turiu storesnį pilką iš Jysk su
nuolaida už ~30L. kažkada nusipirkęs.
Matmenys 1x55x180 (susuktas~18 cm). Mano poreikius pilnai tenkina.

Ant kupros tampyt naudoju elementarų 0,5-0,6mm storio kažkokį senukinį.
Sulankstomų ir panašiai kaip vaflis profiliuotų neteko išmėgint.

Apie savaime prisipučiančius turiu savo nuomonę, bet žiemos sąlygom, kaip
kad teko pačiam įsitikint, toks kokybiškas tai tikrai vertas dėmesio ir
išleistų pinigų.