Tema: Re: Atostogos Latvijoj prie juros
Autorius: Exx
Data: 2012-07-09 15:12:40
Na asmeniskai mano vaikai kur kas maziau kankinasi 3h lektuve, nei 4-5h
masinoj :) Vasara per karsta - tikiu gal suaugusiems, bet vaikai labai
megsta siluma, o ir vidurzemio juros vanduo jau bus pats tas prie oro :)
Esmine beda - kad baisiai nenudegtu. Del biudzeto - tai kitas klausimas, bet
asmeniskai man su 0-2metu vaikais LT/LV pajury tai daugiau vargas nei
poilsis.