Tema: Re: Baltarusija, Ukraina su NE savo auto
Autorius: svyt
Data: 2012-07-06 21:45:33
baltarusiu anksciau klausiau, tai pries kelis metus nereikejo nieko, ir
zmona kartais nulekia man kuro pripildyt, nieko nepraso gudai, o ukrainon
butina igaliojimas, ir stenkis nevaziuot per nova huta, isrengs ten, pigiau
per mozyri iseina. (isiulo nereikalingu draudimu po 100 grivnu, tipo butina
ir neisleidzia kol nenusiperki ir panasiai, o jei kas ne taip, pvz
igaliojimo nera ar jis ne toks koks jiu nuomone turi but tai visa 100 euru
sumokesi, jei prabangi masina ir daugiau paprasys)

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)