Tema: Re: Prekes is JAV
Autorius: kaiser
Data: 2012-07-05 08:40:01
Su UK viskas aišku, pats iš ten perku tiek tiesiogiai, tiek per
PirkAnglijoje.lt . Čia Amerikonų fintas budavo, kad mol tipo siųsiu tik
į Paypal patvirtintą adresą. O kad jį patvirtinti jį dar papildomi
žingsniai būdavo. Kažkada gūdžiais 2004-aisiais būdamas US esu tai
daręs, bet dabar jau "nepomento". Anyway, gal jau nebėra jau ant to
užsiciklinę jie - nelabai seku amerokoniškų aukcionų.

--
kaiser