Tema: Re: Euro 2012, Lvovas
Autorius: svyt
Data: 2012-06-06 22:37:08
nu visur cirkai, mano patirtis siulo apavaziuot nova huta- novy jarylvici,
isvengsit eiliu ir nervu gadinimu, jei neiprate prie sitos sienos,ir esat ne
poxuistai, sumokesit viska ka turit piniginej (liepia iskraustyt kisenes ir
pinigine, paziuri ka turi ir ar verta susidet, negalima vienoj piniginej
vezt visus grynus, reik sukist pries siena kur nors i triusikus kaip
sovietmeciu), ten, kas neiprasta pas mus, reikia kiekiviena priejusi
pareiguna siust ant 3 raidziu, ir rekt- cto i ty razvoditj menia na dengi
xocesj? ypac efektyvu kai priena pamainos virsininkas :-))) jau sau statau
rekordus, kiek kartu praeisiu sia siena su fura nesumokejes ne grivnos, kaip
zinia, as dirbu tolimu reisku varuotoju, ir ka sutaupau, ta uzdirbau. pirmus
reisus damokedavau is savu...

--
vyt/ /