Tema: Re: Norvegija ir keliu mokesciai
Autorius: Vaidas A
Data: 2012-06-06 22:34:20
Mano tos zinios gerokai pasene, buvau pries 5 metus.  Kelemes is Rygos i
Stokholma-Oslas-Stavangeris-Bergenas-Brigsdalis-Geirangeris-Alesundas-Kristiansundas-Tronheimas-Stokholmas,
su nukrypymais i sonus. Nakvojom kempinguose. Osle kempinge dave kempingu
knygute kur visi ju kempingai aprasyti, tai palengvino tolesni sustojimu
planavima. Nakvyne palatkese, karts nuo karto budavo ir namuku. Lietus lijo
beveik visada, pirstines y batai tik Lietuvoj isdziuvo )) i keltus tarp salu
pirma mocus leidzia, isleidzia irgi pirmus. Patiko tuneliai, vis nuo lietaus
pailsi truputi )), nors jei labai ilgas tai man gliukai pareidavo,
nebesupranti ar keliu vaziuoji ar jau lubom. Saugotis aviu, nes jos vaiksto
kur papuola, ypatingai kelius megsta, jei mazesniais vaziuoji. Bekeliaujant
sutikau kita Lietuvi, tai jis viena nuskyne, gerai jam pasibaige tik
spoileriu sudauzymu.
Tai tokie prisiminimai, keliausiu vel kada nors, dabar nuo Tronheimo toliau
y virsu.