Tema: Re: Sicilija
Autorius: Pi.
Data: 2012-06-05 10:58:05
http://www.booking.com/hotel/it/sotto-il-vulcano.lt.html?aid=333371;label=sotto-il-vulcano-17AV8hdAnhvOxB1faB1wGwS4835089898;ws=

labai malonus seimininkai (neveltui 9.6 is 113 vertintoju), taip pat
nesunkiai viskas pasiekiama automobiliu is ten. seimininke rekomendavo kur
vakarieniauti (daugumas ten vakarieniauja vietiniai zmones), maistas skanus
ir daug:)
del auto nuomos. jo, man rekomendavo.. bet zmona mane aplenke ir rezervarvo
kitur. galu gale buvo AVIS auto.. su kazkokiu keistu damage draudimu (tipo
per kazkoki tarpininka, kuris veliau kompensuotu fransize). laimei neturejom
jokiu incidentu, bet pilna draudima labai rekomenduoju.
klausk konkreciai kas idomu, jei zinosiu-atsakysiu.
skridom i trapani, pirmas 4 dienas gyvenom San vito lo capo, paskui
pervaziavom i ten kur rekomendavau nakvyne. per 8 dienas nuvaziuota
~2000km:)
neuzteko laiko (o gal ir jegu) aplankyti Agrigento.