Tema: Re: Autostrada Lenkijoje link Berlyno
Autorius: ALORA
Data: 2012-05-30 13:14:48
gal. bet mūsų 1500 km kelionė tuo keliu išvažiavus vakare trunka apie 17 val., o išvažiavus kitu metu - gerokai virš 20,
net iki 25, o kartai tenka ir nakvoti pakeliui. Man asmeniškai tai svarus kriterijus. Be to, jei važiuoji su vaikais,
jie be problemų mašinoj miega, o važiuojant dieną visada būna sisi-kaki.  Ir kelias naktį maloniai tuščias, tiek
lenkijoj, tiek Vokietijoj. Kelionė šitoje supernuododžioje atkarpoje bet kokiu atveju yra rakštis sėdimojoje, bet dieną
ji yra vinis į karstą :)