Tema: Re: Portugalija. Ka aplankyt?
Autorius: sadzikas
Data: 2012-05-25 15:31:44
turejom 8 dienas, varem porto - lisboa ir nusprendem faro palikti geresniems
laikams.
kadangi norejosi bent kelias dienas pabuti vienoje vietoj.

man siaip porto labiausiai patiko ir poto visi miesteliai ant to kelio iki
lisboa. mes buvom rugsejo gale, papludimiai tusti, bet oras dar labai geras.
ispudinga salis - butinai dar reiks nuvaziuoti- gal dar siais metais :)

"kastisv"  wrote in message news:jpjcj0$sat$1@trimpas.omnitel.net...

ok, butinai. mes lekiam 05.26-06.02