Tema: Re: avalyne kelionei
Autorius: Raimis
Data: 2012-05-22 20:23:31
Nu aš tai neįsivaizduoju, kaip tokiuose Kanaruose, kur tikrai nešalta,
galima vaikščioti su kojinėmis ir dar su kedais. Dar pasakykite, kad
gera ventiliacija ir kojos neprakaituoja. Vasarą vienareikšmiškai tik
patogūs sandalai. Aišku, jei nelipat kur į kalnus. Bet po miestą
vaikščiojant šutinti kojas keduose, kažkokia nesamonė.