Tema: Re: Q: vaikas ir kelione lektuvu
Autorius: ALORA
Data: 2012-05-21 17:06:47
kas yra 'kita šalis'? Europos Sąjungoje? Jeigu pvz., į Angliją, reikia abiejų tėvų arba trūkstamo iš tėvų sutikimo. Visa
kita vien tik pasiskraidymui lyg ir nieko nereikia, ypač jeigu skrenda ir abu tėvai. Vaikui reikia užsienio paso -
kortelių nepilnamečiams nebūna.
Mano dukra tokio amžiau dar visą kelionę pramiegodavo, bet reikia būt pasiruošus situacijai, kuo užimti vaiką skrydžio
metu ribotoje erdvėje, tai nėra sudėtinga, bet tai intensyvi veikla, kuria vargu ar su savo požiūriu užsiimsit. Kilimo
ir leidimosi metu duokite gerti, bet sako, kad ne visiems padeda. Mano mažoji būtent kilimo metu ir smigdavo, bet yra
vaikų, kurie tada atsakančiai rėkia.

Antra vertus, vargšas jūsų vaikas ir bendrakeleiviai su tokiu požiūriu į gyvenimą, tipo, tegu visi kankinasi, bile tik
'atostogos be lietaus'