Tema: Re: Vokietija (aplink Karlsruhe) - viesbutis ir auto
Autorius: heilandzack
Data: 2012-05-09 23:20:08
2012-05-03 22:26, cypla rašė:
> Sveiki
>
> Gal galit patart kuo pigesni auto nuomos bei nakvynes (kuo arciau Karlsruhe
> oto uosto) varianta? Porai dienu teks ten nuvykti, noro islaidauti nera, o
> prabanga nereikalinga:) Aciu is anksto uz visus patarimus.

dėl auto nuomos deutschlande europcar'e apturėjau nemalonią situaciją,
kai susiraukusi merga vos neatsisakė man duot iš anksto užsakytą auto.
Priežastis - kad nei ant mano ATK, nei ant vairuotojo pažymėjimo nėra
nurodytas gyvenamosios vietos adresas. Po ilgų derybų davė, kai
parodžiau sveikatos draudimo polisą, kuriame nurodytas mano adresas.