Tema: Re: Persedimui Hahn'e 45min (atskrenda 17:45, isskrenda 19:05) arrizikuot?
Autorius: Korke
Data: 2012-04-30 10:21:42
Aciu visiems uz nuomones. Bus peno pamastymui pries apsisprendziant. Yra
tie keli "bet" kurie sako nerizikuot. 1. Bagazas, 2. +1 (kuris dabar cia
i krutine musasi, kad viskas zjbs, jei ka panakvot angare ant suoliuko
nebeda , bet zinau, is praeities, kad vistiek as busiu kaltas paskui :)
). Todel galgi +200Lt ir skrist tiesiai mano sveikatai bus geriau.

O siaip is to angaro kiek +/- kainuotu bilietas perkant "rytojui" sia
kryptimi ? Ar teisingai manau tas pats jei dabar paziureciau kiek
rytojui, tai ir po 2 men tas pats butu +/- ?