Tema: Re: Vaziavimas per Lenkija
Autorius: svyt
Data: 2012-05-06 10:27:10
kai su fura vaziuoji is tmc mazai naudos, beto jei kamsciai kur apie kiolna
ar manheima nelabai kur ten ir nacionalkem nusuksi. Keliukas pro berlyna ar
rytu vokietija kiek maziau apkrauti. O 1, 3, 7 keliai dar plius vietomis
remontuojami, uzpernai tuneli po elbe hamburge tvarke tai diena istisiniai
kamsciai kasdien buvo (metai kai nevazineju kol kas ten)

--
vyt/ /