Tema: Re: Venecija
Autorius: svyt
Data: 2012-04-18 00:14:40
reiskias man nepasiseke, buvau pernai vasari uzpernai mazdaug geguze, ir dar
pries 5 metus liepa, tada buvo labai karsta tai jo, kvapo nejauciau. Lauguna
pe rmazai skalauja venecija, jie ten nori padaryt kazka, ar tai salunoj
skyles kad juros vanduo prateketu link venecijos ir kad labiau cirkuliuotu
vanduo, nespeja kanalizacija isplaut jura. smarve priklauso dar nuo vejo
krypties, jei is zemyno nejausi, bet cia visiem zinoma beda, patys italai
iesko sprendimo, dar man buvo pakenciama, o draugas buvo nuvares
povestuvinen kelionen, tai ta smarve tik ir atsimena... bet lyg su zmona
sutaria gerai jau desimtmeti :-)))

--
vyt/ /