Tema: Re: Jurinio plausto reikia
Autorius: svk
Data: 2009-04-15 12:49:52
PetrasM rašė:
>   mleee, turejau, kaip uzplaukem su hebra ezeran ant didelio vejo, teko
> paskiau kviestis zvejus kad istrauktu :)
>
>    su siuo plaustu upeje super jauciu butu. vienok mano turetas prakiuro
>
> "servisas" <mes@esame.cia> wrote in message

Su tokiu plaustu tik per didesnes upes plaukioti - Žeimena jau ant
ribos, nes yra nemažai medžių ir šiaip siaurų vietų. Mums labiausiai
patiko Nerimi varyti per Vilnių - išleidi kiek oro ir sulipi ant
viršaus, o ne į tą palapinę. Taip mes plaukiojome kelis kartus - daug
įdomiau, nei viduje, ypač jei karšta. Viduje sėdėjom vieną kartą kai lijo.