Tema: Re: Slides :)
Autorius: KEdas
Data: 2009-04-10 13:21:17
Kurtas rašė:
> Anksciau imdavau ka duodavo nuomoje ir budavo gerai, nes dar ir nemokejau
> taip gerai ciuozti, kad galeciau pajusti kazkokius skirtumus tarp slidziu.
> Dabar, kai jau pramokom kazka, norisi ir geresnes irangos, prie kurios galu
> gale ir priprasi, zinosi kaip ji elgiasi ir dazniau naudoti galesi.

Šiaip tai tikri meistrai slides renkasi pagal trasos būklę ir rungties
tipą, nes universalių slidžių nebūna.
Nuoma tokiu atveju išlošia, bet yra dar ir psichologinis faktorius. ;)

P.S. Aš turiu nuosavas slides, nes kartais slidinėju Lietuvoje ir esu
visai nereiklus inventoriui. Be to man labiau patinka iš karto išleisti
daugiau pinigų nei nuolatos mokėti po truputį (psichologinis faktorius).