Tema: Re: Ka pamatyti Krokuvoje
Autorius: svyt
Data: 2012-04-01 00:12:18
tik zakopane po krokuvos reik ziuret, krokuva, kaip ir visa lenkija
barokines architekturos salis, ji, bent vilnieciams nuobodi, man pvz
kalipedos ar rygos, talino architektura daug orginalesne ir grazesne uz visa
lenkija kartu paemus. o vat kalnai kuriu neturim, mane uzburia savo didingu
groziu, nesvarbu ar tai zakopane, pamyras, alpes ar norvegija. Atrodo,
uzbegt i kalniuka 10 minuciu reikalas, o zygiuoji i ji pusdieni o kalnas
nearteja, nekalbant apie virsune.

--
vyt/ /