Tema: Re: Dar vienas Ryanair
Autorius: <no@mail.com>
Data: 2012-03-23 17:53:53
o jiem iki lempos visi kiti tavo skrydziai. Man lygiai ta pati buvo iskrete
ir atras skrydis buvo irgi Ryanairo. Kalba ejo tik apie to pakeisto
kompensacijas ir pan dalykus. As issiprasiau kad man antra skrydi
perrezervuotu kitai datai, pinigu uz ji butu negrazine.

"omnitel"  wrote in message news:jkfv2l$96g$1@trimpas.omnitel.net...

O kokiu budu tos kompensacijos prasyti? Rasyti Ryanair?
Bej, antras skrydis taip pat Ryanairo.