Tema: Re: Keltas i Marianham
Autorius: eyafalayokull
Data: 2012-03-21 15:07:04
Tai reiskias dar anksti pirkt rugpjūčiui, neskubėsiu, galima dar pora
mėnesiukų palaukt.
pagal tai ką parašei iki Helsinkio ir atgal kaina pilnam ekipažui gaunsi
~30e x 5 x 2 = 300e

Reikiamom dienom tiesioginis man pasiskaičiuoja 360e.
+ labai patogus laikas - ten būni anksti ryte, iš ten naktį - visas ten būti
skirtas dienas išnaudoji nuo iki.