Tema: Re: Q: Marokas Backpack - ar yra kazkur keliautoju ispudziu aprasymas?
Autorius: =G=
Data: 2012-03-13 12:53:24
Nors mieste einant siūlo ten daug kas į kairę ir į dešinę, bet kiek teko
skaityti forumuose, tai ne vienas užsienietis vėliau yra priduodamas tų
pačių pardavėjų mentams. Už įsigijimą ir laikymą nusimato baudžiakas.
Šiaurinėje dalyje, ypač Rif kalnų regione, mentai stabdo gerokai dažniau
nei likosioje Maroko dalyje (nuvažiavus 2000 km buvau sustabdytas 5
kartus, plius įvažiuojant arba išvažiuojant į praktiškai bet kokį
miestelį, stovi policijos ekipažas su katėmis ištiestomis ant kelio -
čia įspūdžiai iš į Pietus nuo Fezo esančios šalies dalies.)

Aišku atsiras didvyrių, kurie papasakos, kad parsivežė kg ar pan. Manau,
kad taip ir buvo, tačiau tai neadekvati rizika. Mano patarimas, jei jau
tikslas šitas, tai susirask ką nors iš Couchsurfing'o ar pan. Bus
gerokai saugiau ir įdomiau.