Tema: Re: Frankfurt- hahn airport
Autorius: ROOTS
Data: 2012-03-12 14:16:02
Nzn kuri as maciau pravaziuojant. Vaziavau nuo Hahn link Liukso. Bet tikrai
ne uz 100km nuo Hahn.
Paziurejau googlej, tikrai ne sitie du buvo. Reiskias yra kazkoks trecias,
ten nedidelis, pravaziuojant maciau lektuvus lauke ir kad i juos galima
ieit. Reisk pasiziuret savo navigacijoj, paskui paziuret google.maps kas ten
kaip atrodo.

"Jop"  wrote in message news:jji0tb$bno$1@trimpas.omnitel.net...

Istikruju ten netoliese viena nuo kito yra du muziejais Auto&Technick
Sinsheim (Concordas su TU-144)  ir Technik Speyer (su Buran), bet jie kelio
nuo Hahn gal ~100km.