Tema: Re: dar apie auto nuoma
Autorius: Pi.
Data: 2012-03-08 10:11:55
negasdinkit zmogaus:)
defektu lapas kartais buna, bet didesnese nuomos firmose nieks tau auto
neaprodo.. duoda raktus, sedi ir vaziuoji.. atiduodi lygiai taip pat..
palieki parkinge, raktus imeti i dezute ar pan.
imk su pilnu draudimu.. tiesa, kai kuriose salyse (pvz ispanija), i ta
draudima neieina padangu, veidrodeliu draudimas(bet cia skaityk konkrecioj
agenturoj). vairuotojas paprastai buna vienas, uz papildomus pinigus gali
leisti vaiuoti ir kitam. kreditines irgi ne visur reikia, bet dazniausiai ji
privaloma, kartais uzsaldo dvigububai pinigu, kartais ne.