Tema: Re: Kaip nusigauti i Liverpool'i
Autorius: alm
Data: 2012-03-02 20:13:46
2012.03.02 19:01, Shadowed rašė:
> Sveiki keliautojai, patarkit, kaip is Kauno nusigauti i Livrpooli ? Tiks
> ir Vilnius is bedos. Man ten reik buti balandzio 3 ir 4 - svarbu kad kuo
> maziau laukimo, idealu butu 2 vakare buti ten, o gryzimas gali buti 4
> vakare (kokia 10 pvz) arba 5 ryte. Chekinu Ryanaira bet kazkaip nelabai
> ten yra tinkamu. Dekui uz patarimus.

jei tikrai nesinori pabūt ilgėliau Liverpulyje

galima skrist į Londoną pageidaujamom dienom

nuomotis automobilį oro uoste
arba
važiuot iš Londono į Liverpulį traukiniu, važiuoja virš 2 val tuos 300 km
bus nepatogumas į teisingą traukinių stotį iš oro uosto nuvažiuot (be
persėdimo į Euston iš nei vieno Londono oro uosto nesigaus)

nu ir jei neimsi traukinio bilietų išankstinių į reisus pirmyn vėlai
vakare, atgal anksti ryte - gali pakainuoti
http://www.nationalrail.co.uk/
(kortelės kuria perkami bilietai paskui reikia juos atsiimant iš automato)

o poniškas variantas būtų skristi Vilnius-Mančesteris (ten tos vietos
pagrindinis oro uostas) tradicinėm aviakompanijom, pvz Finnnairu per
Helsinkį