Tema: Re: Slidinejimas Val di Fassa kovo men.
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-03-01 16:28:19
Pernai slidinejom livigno, kai diena miestuke +24, kalno vidury +17 buvo :)
Man, kaip pirma karta matanciam normalu kalna, visai suejo, draugai keikesi
truputi daug :) uztat paslidinejus, balkone pasidegint, absoliuta ragaujant,
buvo gerai :)

On 2012-02-26 00:32:38 +0200, juodzas said:

> Sveiki,
>
> gal kas turit atsiliepimu apie slidinejima Val di Fassa(Italija) kovo men
> ? Kaip ten su sniegu reikalai kovo men ? Nebuna problemu ?

Vakar is ten grizau :-)   Kol kas sniego uztenka, taciau pries keturias
dienas miestelyje (Cavalese) buvo +12 silumos, kalne gal kokie +3-5.
Kai kur trasose jau buvo pradejusi lysti zeme (nors uzpraeita
sekmadieni taip snigo, kad net nedirbo trasos), sniegas lipo, trasose
kupstai. Paskutinias tris dienas  salo (diena buvo -1, -2 laipsniai,
nakti buvo pasale miestelyje) ir buvo sauleta. Trasos vel buvo geros.
Taciau kovo menesi jau manyciau rizikinga...

Audrius K.