Tema: Re: 55 cm lagaminas i kabina
Autorius: audrius
Data: 2012-02-28 02:52:53
gali tikrai but bedu, jei pasitaikys koks piktesnis personalas
pvz Vilniuj i Ryanair'o rema sukishau sakykim sunkokai, o vat Barcoj pamacius kaip pries mane esanti mergiote buvo nucharginta 50eur uz sunkiai lendanti bet standartini chemodana
teko saviski skubiai perkraustyt, nors strigimo ten buvo tik del ~1cm "pilvo"
dabar imciau chemodana, kuris yra koki 2-3cm iki ismatavimu, jokiu ten vos-vos

"Andrius V." <andrvirv@takelis.lt> parašė naujienų news:ji94e6$nm4$1@trimpas.omnitel.net...