Tema: Re: Bulgarija vs. Turkija
Autorius: svyt
Data: 2012-02-27 21:36:06
kroatijoj yra parduotuves, kavines kurortinese vietose, ir uz 200m giliam
uzkampy, kur kainos lietuviskos, ten vietiniai eina apsipirkt. apskritai kuo
biednesne salis tuo sudetingiau pigiai pragyvent, reik zinot vietas. cia
kaip su taksi vilniaus aerouoste, uzsienieciam viena kaina, susitarus kita
(2x mazesne), o pakvietus telefonu 8x mazesne nei suktelejo is pradziu.

--
vyt/ /

e34 524td
dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems!