Tema: Re: Maljorka balandi
Autorius: alm
Data: 2012-02-14 18:43:38
2012.02.14 16:28, Cliff rašė:
> Skaiciau ankstene tema bet info ten labai mazai, taigi ar pakaks 3pilnu
> dienu lengvam paturistavimui po slidinejimo sezono
> (antradieni iskrenda,sestad atgal), ar visgi imti visa savaite.
> Visgi oras dar ne persilciausias o voliotis prie juros irgi neprates,
> tai planas butu paimti kokia maza masinka ir apziuret apylinkes.
>
> alternatyvos aisku butu tuo paciu metu RODás, arba KOSás. bet speju ten
> vesiau.

O tikslas to koks?
Pagal mane tose salose atrakcijos daugiau tokio lygio, kad
vasarą/rugsėjį prie smėliuko gulėti neprailgtų. Tai yra jų apžiūrėjimą
geriau palikt kada kada nors ten ilsėtis važiuosi.

Manau balandį Barselonoj ar Romoj (ar aplink juos jei patys miestai jau
pakankamai lankyti) daug įdomesnių atrakcijų lengvam paturistavimui rast
galima.