Tema: Re: Reik snorkeling'o daiktų Vilniuje
Autorius: bat0nas
Data: 2012-02-13 18:30:24
Rezultatas: man OK (išskyrus nerealų rasojimą), žmonai ne OK (pribėga į
nosį), vaikui (5m.) - OK (bet irgi rasoja).

Belieka išsiaiškinti, kodėl rasoja.

Kitų draugų (pvz Mares tik pigesnis ir ne su silikonu, o kietesne guma) -
nerasoja. Kito draugo visai noname - irgi nerasoja.

"@runAsUser"  wrote in message news:jggg0p$isl$1@trimpas.omnitel.net...

Palauk palauk, tai cia vaikui ar zmonai, ar zmona vaikisku veidu?
©:"Dydžiai vienodi? Na kad tiktų ir mano dideliai galvai, ir vaikui." :)))